Hanklit og Hamborg på en skøn vinterdag.

Upload dine billeder.

Hanklit og Hamborg på en skøn vinterdag.

Indlægaf Poul Henriksen » man feb 13, 2012 7:18 pm

Uret ringede tidligt, og afsted det gik med pit stop i Skive for, at samle Henrik op.
Målet var Hanklit, da vejrudsigten lignede noget, som kunne give en god omgang formiddags flyvning. Søren og John fra MDK var også mødt tidligt. Vinden sagde nordlig retning, så vi hægtede udstyret på ryggen, besteg bjerget og fandt et godt startsted på den anden side.
Søren mente jeg lige kunne flyve for og prøve forholdene af, så det gjorde jeg, og kunne konstantere, at der kunne flyves på ca. 200 m. ud af 3 km. skrænt. Så efter at både jeg og John havde været et smut på stranden, bestemte vi os for, at køre til Hamborg og prøve lykken der. Dige og Anne Mette sluttede sig til selskabet og nordpå det gik. Desværre var vinden en del skæv, så det blev mest til groundhandling og flyvning i lav højde over skrænten i modvind, og balancering tilbage på toppen af skrænten. Men god øvelse, og humøret fejlede ikke noget.
Så alt i alt var det en dejlig dag i godt selskab og i fantastisk vejr, så det eneste vi manglede var bare at vinden havde drejet sig lige ind på skrænten. Men hvad....man kan jo ikke vinde hver gang :D

Dagen sluttede med kaffe og kage hjemme hos Dige og Anne Mette....tak for det.
Vedhæftede filer
Anne Mette tog lige en nedflyvning
John er klar
John i luften
Henrik sniger sig langs kanten
Anne Mette og John på Hamborg
Anne Mette
John på jorden og Anne Mette på vej til landing
Dige
Er dette et flyvende egern...eller?
Poul Henriksen
Bestyrelsesmedlem