One of the good days:-)

Upload dine billeder.

One of the good days:-)

Indlægaf Poul Henriksen » lør maj 26, 2012 8:21 am

Toftum d. 25 maj "One of the good days". :D
.....og smilet har svært ved, at forsvinde igen.
Vinden forsvandt ligesom jeg kom, og det samme gjorde en hel røvfuld nordmænd. Og pludselig var der masser af plads, da vinden kom igen og vi fik det mest fantastiske flyvevejr, med et løft der sparkede os op i stratosfæren....sådan ca. ;)
Mange var mødt op, ja selv formanden, som fik en rigtig god flyvetur, som vel indeholdte dagens højderekord. Mange gjorde et ihærdigt forsøg på, at flyve ligeså højt, men det lykkedes ikke. Wøbbe fik vel omkring 1 1/2 times airtime, og lavede to toplandinger, så han var en megt glad mand, som kunne notere 2 flyvninger i hans nye logbog.
Marianne var kørt helt fra Horsens for at få en tandemtur. Hun var så solgt da hun landede, at hun straks meddelte, at det skulle hun lære. Så det glæder vi os til.
Kenneth mødte op for første gang og prøvede kræfter med groundhandling i den dalende vind. Det viste sig, at Kenneth havde en rigtig god forståelse for hvordan tingene fungerede, og kunne derfor trække skærmen op i første hug og balancerede fint med den.
Vores gode ven Søren Lykke var også mødt op, og jeg tror ikke han fortrød at han havde taget den lange tur til Vestjylland. Han var ihvertfald i et forrygende humør, så der var lagt i til en masse spydigheder.

Nedenfor lidt billeder. Havde meget travlt med skoling, så der blev ikke billeder af alle.
Vedhæftede filer
God plads og god højde
Søren
Den eneste gang jeg så ned på Benny
5,5 ms kan godt give god højde
Marianne og Allan
På vej til landing
Ready for touch down
Sådan..!!
Poul Henriksen
Bestyrelsesmedlem

Tilbage til Billeder - Galleri - Fotoalbum