Krik Vig den 7. juli

Upload dine billeder.

Krik Vig den 7. juli

Indlægaf Søren Egebjerg » søn jul 08, 2012 9:18 pm

Lørdag i uge 27 er spændende for de fleste danske paraglidere. Det er nemlig dagen, hvor årets Venø-lejr åbner. Denne gang blev det - så vidt jeg ved - uden Parafun.

I stedet valgte et par stykker af os at bruge dagen på flyvning ved Krik Vig i stedet. En underlig dag, hvor vinden først var meget kraftig, mens det var overskyet. Så døde vinden, men da solen fik magt, kom der igen gang i sagerne. Og så gjorde det jo ikke så meget, at de andre klubber på skrænten var travlt optaget af at filtre en elevskærm ud af træerne, så de tre parafun'er kunne få skrænten alene, mens vinden var bedst.

Jeg havde allerede fået en del airtime, da Benny ankom i den "døde periode". Men Poul havde vind med, da han endelig kunne indfinde sig, og så endte det med at blive helt sjovt.

Jeg fik et par billeder af linselusene, som i dagens anledning var Poul og Benny - lidt atypisk i øvrigt, men klubbens andre linselus dukkede ikke op - og jeg stod bag kameraet, så mig slipper i for på billederne denne gang.

Tak for en fin, fin dag. Med overraskede fin flyvning.

/Søren
Vedhæftede filer
En storsvedende Benny efter en længere gåtur tilbage til toppen
Benny
Benny
Poul
Poul
Poul
Poul
Poul
Søren Egebjerg
Klubmedlem

Re: Krik Vig den 7. juli

Indlægaf Poul Henriksen » man jul 09, 2012 3:18 pm

Sikke en god eftermiddag vi fik der. Tror nok Benny fik lært et par nye triks, og den sidste tids træning i groundhandling har ihvertfald gjordt godt for ham, så han er ved at have fået banket den værste rust af....keep up the good work :D

Og fine billeder Søren. Helt skønt man kan blive fanget på så mange billeder uden, at der står en stor linselus i vejen :mrgreen:

Vi ses derude :D
Poul Henriksen
Bestyrelsesmedlem

Re: Krik Vig den 7. juli

Indlægaf Benny Jensen » man jul 09, 2012 9:09 pm

Hej Søren og Poul

Super dejlig dag - en rigtig fed dag med en masse flyvning og fik da også til sidst lært at komme lidt tætter på kanten :D men det skal nok blive bedre og bedre, en fed fornemmelse at have jorden lidt tætter på.
Som Poul skriver, keep on, så kommer det - kan godt mærke mit Ground Handling har gjort godt igen - fedt - stadig høj efter en kanon dag på Krik Vig i dejligt selskab. :) ;)
Vi ses der ud til mere flyvning snart håber jeg - onsdag ser jo ud til at give en mulighed ved Bovbjerg....

Tak for et par gode billeder - egentligt rart med lidt billeder hvor man selv er med :D
Benny Jensen
Formand

Tilbage til Billeder - Galleri - Fotoalbum