Lille listig aftentur til Bovbjerg

Upload dine billeder.

Lille listig aftentur til Bovbjerg

Indlægaf Søren Egebjerg » tirs jul 31, 2012 10:21 pm

Alex og jeg tog chancen og drønede til Bovbjerg tirsdag aften. Og vi fik da også fløjet lidt.

Vinden var underlig, men der var masser af flotte skyer i solnedgangen. Alex har nogle gode billeder, som jeg håber dukker op her senere.

Jeg testede selv et par ting. Dels testede jeg en hjemmelavet holder til GoPro'en til at sætte på støvlen. Det virker sådan set fint nok, men er ikke rart at flyve med. Så tilbage til værkstedet med den. Mangler stadig en god idé til montering, men jeg skal nok finde på noget, der virker.

Jeg testede også nye bremsehåndtag, som Alex er ved at overbevise mig om, at jeg skal købe. Det er noget stads fra Gin med plasthåndtag over selve håndtaget. Første flyvning var ingen succes. Det føles ikke så behageligt, som jeg havde håbet. Men måske var det bare fordi, vinden var direkte ond og ubehagelig.

Nå, men her er lidt billeder - et par stills og en flok screenshots fra noget video.

/Søren
Vedhæftede filer
Søren Egebjerg
Klubmedlem

Re: Lille listig aftentur til Bovbjerg

Indlægaf Henrik Hundahl » tirs jul 31, 2012 11:55 pm

Hej Søren
Behageligt eller ej - nogle super billeder!!!
Forstår godt at du ikke bryder dig om dine nye Gin håndtag, men det skyldes nok at du ikke har haft ved dem under flyvningen - prøv at se dine billeder :mrgreen:
/Henrik
Henrik Hundahl
Bestyrelsesmedlem

Re: Lille listig aftentur til Bovbjerg

Indlægaf Søren Egebjerg » ons aug 01, 2012 5:25 am

Hej Henrik,

Jeg har da - ganske utraditionelt - godt fat i mine håndtag. Bemærk, at der sidder sådan en plast-tingest over det almindelige håndtag. Ligesom på en acro-model.

Kommer du i øvrigt snart hjem og leger med os igen?

/Søren
Søren Egebjerg
Klubmedlem

Tilbage til Billeder - Galleri - Fotoalbum