Broderet Parafun logo.

Sidste Nyt - Begivenheder - Arrangementer - Forsikring - Ideer

Broderet Parafun logo.

Indlægaf Jesper Wøbbe » tors okt 27, 2011 6:14 pm

Navnet på brystet.
Logo'et på ryggen.

Hej,
Har lige fået mig en dragt, og syntes jeg ville have broderet mit navn på, fint(Tror broderi holder bedre end tryk). Så slog det mig om ikke også Parafun's logo skulle på ryggen så jeg kan være med til at reklamere lidt for klubben. Det kostede 300,- at få lavet skabalonen, og 125 at få broderet logo'et på ryggen (se billed) ca 22 cm på hver led. Navnet kostede 75,- at få lavet. Jeg syntes det var billigt.
Here's the thing.. Firmaet, "TEXTIL BRODERIET" PÅ Niels Kjeldsensvej 26 i Holstebro, ved Ellen Andersen info@textilbroderiet.dk, mobil nr 26464900, har jo så skabelonen liggende, så alle som er interesseret kan komme forbi og få lavet noget lignende, på jeres dragter, jakker, T-shirt osv. Det er da billig reklame for klubben...Størrelsen på logo'et kan i selv bestemme også hvilke farver, prisen bliver jo bare derefter. Man kan jo også få lavet badgets til at sy på ting. Skriv eller ring bare til mig hvis I har nogle spørgsmål angånde emnet !
Jesper Wøbbe
Klubmedlem

Re: Broderet Parafun logo.

Indlægaf Poul Henriksen » søn okt 30, 2011 9:12 am

Kanon flot Wøbbe.

Vi arbejder lige nu i bestyrelsen på disse ting, så man kan få lavet broderi og tryk på egne jakker og trøjer.
Ang. dit ryg broderi så har jeg fundet et firma i Ikast, som ikke tager opstartsgebyr, så må vi bare se om selve broderiprisen er meget højere. Men jeg tror dog ikke at de tager 300 kr. mere ;)
Men nu ved vi jo hvor vi kan få lavet et flot rygbroderi, uden ekstra gebyr :mrgreen:

Rart at nogen medlemmer tager noget initiativ selv.....godt gået Wøbbe.
Poul Henriksen
Bestyrelsesmedlem

Indlægaf Benny Jensen » ons nov 02, 2011 9:17 pm

Ser hammer godt ud - jeg har en dragt det skal laves på :-)
Benny Jensen
Formand

Indlægaf Jesper Wøbbe » tors nov 03, 2011 8:14 pm

Jamen fedt I syntes det er godt. Det er jo bare at køre ned til hende med jeres tøj, og referere til PARAFUN.DK så ved hun hva det drejer sig om. Prisen er ikke anderledes hvis I selv aftaler med hende. Adressen er i mit første indlæg...

Her er lige et par billeder af Alex'es dragt han lige har fået lavet. Det kostede ham 325,- alt inclu.
Vedhæftede filer
Og ryggen. Ser kanon godt ud....
Igen.
Navn på front.
Jesper Wøbbe
Klubmedlem

Indlægaf alexhaarslov » man nov 07, 2011 7:21 pm

ja jeg er i hvertfald super tilfreds og hvad fande skal vi køre til ikast for det ville da være noller poul men moske for dig :mrgreen: :mrgreen: :roll:ja wøbbe er sgu min ynglings elev hi hi :mrgreen: :mrgreen:
alexhaarslov

Indlægaf Benny Jensen » søn feb 12, 2012 7:08 pm

Hej

Jeg vil meget gerne have dette logo å min dragt - hvordan gør jeg, vil du evt. kontakte mig.

Hilsne

Benny

40184636
Benny Jensen
Formand

Indlægaf Benny Jensen » søn feb 12, 2012 7:09 pm

Havde ikke lige set den øverste besked / indlæg... jeg kontakter hende .. :-) :D
Benny Jensen
Formand

Tilbage til Klub Forum