Hjelme med indb. headset.

Sidste Nyt - Begivenheder - Arrangementer - Forsikring - Ideer

Hjelme med indb. headset.

Indlægaf Poul Henriksen » tirs feb 10, 2009 4:25 pm

Jeg har længe været igang med at undersøge markedet for en hjelm med indbygget headset.
Jeg har idag en Icaro hjelm, som er super, men en ny Icaro med indbygget headset koster jo en hel bondegård + et lille sommerhus ;) , så det synes jeg ikke rigtig er helt fedt.
Så kunne man jo købe et headset og selv bygge det ind i hjelmen, men jeg synes det er noget fuskværk. Jeg har set mange eksempler på hjemmefuskeri, og synes det virker lidt tilfældigt.

Men..men..men, så fandt jeg en adresse på et tyskfirma, som selv laver hjelme, http://www.speedair.de/

De er meget specialiceret i, især hjelme til PPG, men sælger også hjelme til pg og hg, både med og uden headset.
En fullface hjelm med indbygget headset, kan erhverves for 145 Euro (ca. 1100 kr.), hvis jeg husker prisen korrekt.
Gå selv ind og tjek siden. Måske vi kunne bestille flere samlet, hvis der er andre som er interesseret.

Måske Tommy kunne hive nogen hjem til butikken og give et godt klubtilbud :D
Poul Henriksen
Bestyrelsesmedlem

Re: Hjelme med indb. headset.

Indlægaf Poul Henriksen » søn sep 06, 2009 6:14 pm

Hold jer langt væk fra denne butik.

Jeg har søgt info på butikken og fundet ud af at ejeren er en meget kendt internet svindler i Tyskland :evil: .
Godt man ikke fik købt noget af ham. Kunne læse i et international PG forum, at temmelig mange var blevet snydt.
Så lad os gøre os selv den tjeneste at lade være med, at købe noget der.
Poul Henriksen
Bestyrelsesmedlem

Indlægaf Jørn » søn sep 13, 2009 12:47 pm

[quote="Poul Henriksen"]Hold jer langt væk fra denne butik.

Jeg har søgt info på butikken og fundet ud af at ejeren er en meget kendt internet svindler i Tyskland :evil: .
Godt man ikke fik købt noget af ham. Kunne læse i et international PG forum, at temmelig mange var blevet snydt.
Så lad os gøre os selv den tjeneste at lade være med, at købe noget der.[/quote]

Hej Poul.

Jeg har selv bygget et headsæt ind i en Charly hjelm og det virker ret godt. Hvis man finder det rigtige sæt, kan det gøre ret prof. Det må jeg lige vise dig en dag...

Hej fra,

Jørn
Jørn

Indlægaf Poul Henriksen » man sep 14, 2009 2:06 pm

Hej Jørn.

Det lyder interessant. Jeg vil meget gerne se hvordan du har installeret det i din hjelm. Indtil videre har jeg ikke set noget som jeg synes har været iorden indenfor "selvbygger" genren.
Poul Henriksen
Bestyrelsesmedlem

Tilbage til Klub Forum