Bovbjerg og Toftum den 15. januar

Upload dine billeder.

Bovbjerg og Toftum den 15. januar

Indlægaf Søren Egebjerg » søn jan 15, 2012 6:14 pm

En kold og vindstille morgen ændrede sig stille og roligt til en ganske fin flyvedag. Ikke fantastiske forhold, men vi fik fløjet ved både Bovbjerg og Toftum.

Alex, Poul (med familie) og jeg var i Bovbjerg lidt før klokken 11. Inden da havde jeg været i Toftum blot for at konstatere, at vinden var alt andet end brugbar.

Vi fik lidt sjov flyvning ved Bovbjerg, før den i forvejen lidt skæve vind tog til. Derefter fortsatte Poul og jeg til Toftum, mens Alex overgik til huslige pligter i hjemmet. I Toftum var Rønn og Henrik allerede. De manglede bare vinden. Den tog Poul og jeg med fra Bovbjerg, og det lykkedes alle at få luftet skærmen lidt, inden den kraftige vind fra vestkysten fandt os igen.

En rigtig hyggelig dag med underholdende flyvning. Billederne lader jeg lige tale for sig selv. Billederne af Rønn er fra Toftum. De øvrige er klippet fra video fra Bovbjerg. Både Alex og Henrik undveg min linse, så dem slipper vi for at se på. Til gengæld slipper I ikke for mit glade fjæs.

Tak for en ganske fin dag.

/Søren
Vedhæftede filer
Søren Egebjerg
Klubmedlem

Re: Bovbjerg og Toftum den 15. januar

Indlægaf Søren Egebjerg » søn jan 15, 2012 6:15 pm

Jeg skal beklage, at Rønn vender forkert. Gider ikke hive billederne ud for at vende dem om. Det må I selv gøre, hvis det er nødvendigt for at se, hvad der foregår...

/Søren
Søren Egebjerg
Klubmedlem

Indlægaf Poul Henriksen » søn jan 15, 2012 7:27 pm

Ja super dag med masser af højt humør, skæg og ballade, som endte med, at vi fik en ny buskrydder i klubben....hvad siger du til titlen Rønn? :D

Men min weekendflyvning startede jo allerede lørdag morgen hvor jeg mødtes med Wøbbe og Alex på Toftum. Vi nappede den første flyvning mens solen tittede op over horisonten, så meget tidligere kan man vist ikke flyve. Rønn mødte også op senere på formiddagen, og lidt senere kom John fra MDK og Thomas og Rene fra Vingesus. De sidste fik ikke ret meget ud af det, da vinden havde lagt sig betydeligt. Men kan læse at de fik fløjet på Svinkløv istedet, så godt de tog på langtur :mrgreen:

Søndags vejret var heldigvis meget bedre, og som Søren skriver, så fik vi både fløjet på Bovbjerg og Toftum. Begge steder blev det til ok flyvning. Til slut på Toftum blev det endda til rigtig god højde, og rigelig med vind.

Så alt ialt er det vel ikke så tosset en weekend når man tager årstiden i betragtning :shock:
Vedhæftede filer
Flyvning for de morgenfriske.
Wøbbe gør klar til lidt morgenflyvning
Alex kigger på og Wøbbe gør sig klar
Wøbbe i luften
Rønn kiggede forbi om lørdagen
Konen fangede mig lige i linsen
Søren efter landing på Bovbjerg
Søren i god kontrol på Bovbjerg
hallo åndsvag, kroppen vender forkert;-)
....og selvfølgelig endte morskaben sådan her:-)
Tænk sig, at vi er midt i januar
Søren efter landing
Rønn
Ham selv:-)
Ham selv og en tysker
Toftum d. 15.01.12
Poul Henriksen
Bestyrelsesmedlem

Indlægaf Allan Rønn » søn jan 15, 2012 8:10 pm

Ja der er mange måder man kan få røde øre på :oops: :lol: Men sikke en PARAFUNDAG 8-) 8-)
Allan Rønn
Chef Instruktør

Indlægaf alexhaarslov » tors jan 19, 2012 7:20 pm

så er der også en lille film fra i lørdags på http://youtu.be/PuHfnOj7SN4 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
alexhaarslov
Klubmedlem

Tilbage til Billeder - Galleri - Fotoalbum