Hulhøjen 20. maj

Upload dine billeder.

Hulhøjen 20. maj

Indlægaf Søren Egebjerg » søn maj 20, 2012 8:24 pm

Dige gav flyvegaranti på Hulhøjen, og så var det jo bare om at komme til Mors. Poul, Henrik og jeg mødtes hos Henrik i Skive. Derfra gik det til Hulhøjen. Her så det ikke for lovende ud, men vinden tog til med det samme, og vi kunne flyve fra ankomst, til vi ikke gad mere.

Alex kiggede også forbi sammen med Rasmus Rolff.

Lars kom forbi på motorcykel med fruen, men han havde mange gode undskyldninger for, hvorfor han ikke skulle flyve. Det var ellers hans hjemmebane - og super vind.

Tak for en hyggelig dag - her er et par billeder, som jeg har hevet ud af det video, jeg optog.

/Søren
Vedhæftede filer
Herlig dag ved Hulhøjen. Vinden var lidt skæv, men den var rigtig behagelig og helt perfekt i styrke.
Forsøgte at lave "wing-touch" med Dige, men det lykkedes ikke helt.
Henrik på vej ud i den nye, sodavandsisfarvede Apco. Henrik lavede flere gange "touch and go".
Poul giver den grønne gas
Rasmus og Alex pakker skærm. Henrik er lige landet (på toppen) - i baggrunden Poul og Dige.
Poul og Dige
Søren Egebjerg
Klubmedlem

Re: Hulhøjen 20. maj

Indlægaf Benny Jensen » man maj 21, 2012 10:57 am

Super - har været i Kina og på vej hjem og nyder de dejlige billeder

Fik et kamera til hjelmen i fødselsdage gave, så nu må jeg så håbe jeg snart kommer ud og får det afprøvet - der er heldigvis lang tid til jeg skal ud og rejse igen....

Fortsat god vind - vi ses .... :D
Benny Jensen
Formand

Indlægaf Poul Henriksen » man maj 21, 2012 3:07 pm

Ja sikken en dejlig dag vi havde i Diges baghave :D
Det kan godt være, at Hulhøjen ikke er verdens længste skrænt, men med den omgang super smørluft vi havde, blev det til den fedeste skrænt på dagen. Så en stor tak til vejrguderne.
Og luften krydret med mange glade ansigter og højt humør, så kan man vel ikke forlange det meget bedre.

Jeg knipsede lige lidt billeder, som I kan underholdes med, indtil Søren forhåbentlig kommer med en god film fra dagen :mrgreen:
Vedhæftede filer
Drenge som nyder livet:-)
Alex gør klar. Henrik i baggrunden
Søren
Alex i hans fine flyver
Kaffepause
Dige havde en dejlig dag i baghaven
En Københavner på tur
Henrik og Dige
Ny sele, ny skærm....Henrik styrer klatten
Var der nogen som sagde godt humør;-)
Sådan afsluttes en god flyvedag:-)
Poul Henriksen
Bestyrelsesmedlem

Indlægaf Henrik Hundahl » man maj 21, 2012 5:18 pm

Tak for en super dag! Hvem skulle have troet det da vi stod på toppen kl. 13.00
Du har sgu styr på din baghave Dige!
Lad os få nogle flere dage med sådan et vejr!
Henrik Hundahl
Bestyrelsesmedlem

Indlægaf alexhaarslov » man maj 21, 2012 8:25 pm

Søren Egebjerg skrev:Dige gav flyvegaranti på Hulhøjen, og så var det jo bare om at komme til Mors. Poul, Henrik og jeg mødtes hos Henrik i Skive. Derfra gik det til Hulhøjen. Her så det ikke for lovende ud, men vinden tog til med det samme, og vi kunne flyve fra ankomst, til vi ikke gad mere.

Lars kom forbi på motorcykel med fruen, men han havde mange gode undskyldninger for, hvorfor han ikke skulle flyve. Det var ellers hans hjemmebane - og super vind.

Tak for en hyggelig dag - her er et par billeder, som jeg har hevet ud af det video, jeg optog.

/Søren
Vedhæftede filer
alexhaarslov

Indlægaf alexhaarslov » man maj 21, 2012 8:39 pm

Søren Egebjerg skrev:Dige gav flyvegaranti på Hulhøjen, og så var det jo bare om at komme til Mors. Poul, Henrik og jeg mødtes hos Henrik i Skive. Derfra gik det til Hulhøjen. Her så det ikke for lovende ud, men vinden tog til med det samme, og vi kunne flyve fra ankomst, til vi ikke gad mere.

/Søren
Vedhæftede filer
bilder fra mit nye kamara mvh alex
alexhaarslov

Indlægaf alexhaarslov » man maj 21, 2012 8:56 pm

alexhaarslov skrev:

/Søren
Vedhæftede filer
alexhaarslov

Tilbage til Billeder - Galleri - Fotoalbum