Toftum på en skyet eftermiddag

Upload dine billeder.

Toftum på en skyet eftermiddag

Indlægaf Søren Egebjerg » man jun 11, 2012 9:13 pm

Alex havde god tid og fløj ved Toftum hele dagen. Rønn var forbi og fløj lidt (og brokkede sig over vinden, som ellers var ok). Kenneth (forhåbentlig kommende elev) fik rykket lidt i en skærm - og fik en tandemtur med Alex.

Dagens største smil tilhørte dog Anders Boel, som netop i dag havde fået sin nye skærm - en lækker Skywalk Cayenne 4 - med posten. Og så oven i købet på en dag med mulighed for flyvning. Skærmen var dog ved at blive pakket efter halvanden times groundhandling og en enkelt nedflyvning, da vinden endelig rettede ind. Men så blev alle aftaler også aflyst for at få prøvet dyret af. Og godt så det ud...

Jeg fik selv et par gode ture - og fik lejlighed til at teste det nye spejlrefleks-kamera, som jeg i den grad har behov for at lære bedre at kende. Men her er da et par billeder - trods alt...

/Søren
Vedhæftede filer
Helt uden vidvinkel...
Touch 'n' go...
Rønn Classic
Hvor ville det være rart, hvis jeg havde lidt bedre styr på kameraet - så havde det måske været et fedt motiv.
Kenneths første tur i en paraglider - ikke grænseoverskridende for en erfaren faldskæmstosse
Alex og Kenneth i Tandem - Anders i den nye racer
Anders
Kenneth og Alex gør klar til tandem
Anders i den nye Skywalk
Rønn
Søren Egebjerg
Klubmedlem

Re: Toftum på en skyet eftermiddag

Indlægaf Allan Rønn » man jun 11, 2012 9:22 pm

Super dag bare skæv vild ;)
Allan Rønn
Chef Instruktør

Indlægaf Benny Jensen » tirs jun 12, 2012 7:48 am

Hej alle

Ser super ud -

har vi glemt vores SMS aftale - ville da gerne have været med og flyve lidt øv øv :-(

Vi ses der ude - fortsat god dag til jer... :D :D :) ;)
Benny Jensen
Formand

Indlægaf Søren Egebjerg » tirs jun 12, 2012 12:33 pm

Hej Benny,

Jeg troede, at det kørte. Fik en sms fra Alex mandag morgen.

Det bør selvfølgelig køre, men hold øje med vejret. Er der den mindste mulighed, tager jeg gerne med dig.
Søren Egebjerg
Klubmedlem

Indlægaf Jonni Laumann » ons jun 13, 2012 11:42 am

Christer og jeg tog til Bovbjerg og fik fin flyvning i et par timer fra kl 13-15.Jeg havde desværre kun apcoen med, så måtte kæmpe en del.Skyfri himmel og dejlig varmt

Video fra dagen:
http://www.youtube.com/watch?v=5B-HO4ZL ... ature=plcp
Jonni Laumann
Webmaster

Indlægaf Søren Egebjerg » lør jun 16, 2012 9:30 am

Primært til Benny, Alex og Kenneth:

Var der en af jer, der nappede min kompressonsstrop (sådan en fætter, man smækker rundt om skærmen, når den er foldet.)

Den var pist væk, da jeg pakkede sammen - i øvrigt længe efter, I var taget hjem.

Jeg gætter på, at den kan være endt på skoleskærmen - så vidt jeg husker, manglede der er strop på den forleden. Stroppen er sort med plastspænder. Der står et navn med hvidt på den - husker ikke helt, hvad der står - men det starter med "B"...

/Søren
Søren Egebjerg
Klubmedlem

Indlægaf alexhaarslov » lør jun 16, 2012 6:44 pm

ja så fik jeg tid til lidt bilder af vores nye elev som udviste lynhurtig lære evne godt gået du. :mrgreen: :mrgreen:
Vedhæftede filer
alexhaarslov

Tilbage til Billeder - Galleri - Fotoalbum