Krik Vig den 3. og 4. august

Upload dine billeder.

Krik Vig den 3. og 4. august

Indlægaf Søren Egebjerg » søn aug 05, 2012 10:35 am

Fredag eftermiddag/aften gik det meste tid med at vente på, at vinden skulle lægge sig lidt. Alex, Benny, Camilla og jeg var taget til Krik Vig med udsigt til lidt for kraftig vind, og den udsigt holdt desværre. Camilla fik groundhandlet neden for skrænten, Alex blev flået igennem buskene i en SMALL skærm, Benny kiggede på og målte vind - og jeg fik fløjet en god times tid. Men alt i alt en ganske udmærket dag i Parafun.

Lørdag blev dog bedre - i hvert fald i forhold til flyvningen.

Allan Dige og jeg mødtes ved Helligsø Teglværk. Jeg var først lige en tur forbi ved vindmøllen lidt længere mod nord, hvor vinden viste omkring 11 m/s.

Derfra kunne jeg se Dige drøne rundt ved teglværket, så jeg kørte derned. Der var også god, men skæv og underlig vind. Vi fløj en god halv time, og da vinden faldt kørte vi op på toppen i stedet.

Her stødte Benny til, og festen kunne begynde.

Vinden var glimrende hele aftenen, og vi fik alle fløjet os mætte. Fin dag, hvor Benny også fik prøvet kræfter med at starte i bunden. Med blandet succes...

Billederne her er primært fra lørdag. Nogle er lidt skæve, da de er taget fra luften med spejlreflekskameraet. Billederne er manden selv er klippet ud af en smule film. (Der var i øvrigt go' knald på den blå/gule)

/Søren
Vedhæftede filer
GoPro monteret på højre fod - klippet ud af video
Dige
Dige
Dige i arbejdstøj og pæne sko - perfekt til lørdags-flyvning...
Benny, tror jeg...
Benny, Dige og en tysker
Benny
Benny - og en hånd
Dige
Gizmo...
Alex og Benny venter på, at vinden skal falde.
Søren Egebjerg
Klubmedlem

Tilbage til Billeder - Galleri - Fotoalbum